In deze workshop verplaats je je in de belevingswereld van je klant. Met behulp van storytelling ontdekken we hoe de belevingswereld van jullie klant eruit ziet. Je maakt kennis met het verhaal van de klant. Dit levert een schat aan nieuwe inzichten op die ervoor zorgen dat je beter kunt aansluiten bij de behoeften van je klant. We werken aan de hand van praktijkvoorbeelden uit zowel publieke als private organisaties.
Het verhaal van je klant als spiegel
Waar gaan we op in?
- We behandelen theorie over hoe verhalen gedragsverandering kunnen stimuleren en klantgerichtheid bevorderen;
- We luisteren naar verhalen van jullie eigen klanten;
- We gaan in op diverse methoden om klantverhalen te verzamelen;
- We reflecteren op deze verhalen en leren manieren waarop je ze kunt analyseren;
- We trainen op het ontwikkelen van een open communicatiestijl;
- We ontdekken strategieën om storytelling in te zetten in klantinteracties en interne processen.
Duur
De workshop duurt één dag.
We werken tussen 9:30 en 16:00 uur
Deelnemers en doelgroep
De workshop richt zich op iedereen die dagelijks te maken heeft met het klantinteractie, het doen van klantonderzoek (user experience, customer experience) of het ontwikkelen van beleid voor een specifieke doelgroep.
Data
In 2025 wordt de workshop georganiseerd op de volgende momenten:
13 maart (schrijf je hier in)
22 mei (schrijf je hier in)
25 september (schrijf je hier in)
*Maximaal 10 deelnemers per workshop.
Locatie
De workshops worden gegeven in Delft.
De exacte locatie wordt uiterlijk twee weken voor aanvang gecommuniceerd aan de deelnemers.
Kosten
De workshop kost 350 euro (excl. BTW). Dit is inclusief locatiekosten, koffie, thee en een luxe lunch (indien gewenst vegetarische en veganistische opties mogelijk).
Maatwerk
Toe aan een deepdive in de beleving van je klant? Of plan je een teamdag rondom klantgericht werken? Deze workshop maken we ook op maat. We halen verhalen op van jullie klanten waar we mee aan de slag gaan. Zo worden de nuances in de behoeften van jullie klanten nog beter zichtbaar. Dit betekent dat de workshop maximaal aansluit bij jullie leer- en ontwikkelbehoefte op het gebied van klantgericht werken.
Is dit wat voor jullie?
Schrijf je hier in!
Neem dan contact op door een mail te sturen naar info@tempesta-consulting.nl of plan vrijblijvend een afspraak van een half uur met Joëlle via de knop ‘vrijblijvend kennismaken’.
Nieuwsgierig?
Doe een vrijblijvende aanvraag via dit formulier of neem contact op met Joëlle (06-37022533).
Vrijblijvend kennismaken?
Plan hier een intake van een half uur met Joëlle.